Pages

14. mar. 2011

Næsten-dødsulykke (det er ikke så slemt, som det lyder. Bare træk vejret)

Okay, I må bære over med mig. Jeg er klodset, og humøret blev ikke ligefrem bedre af at jeg valgte at vælte på min cykel på vej til skole i morges. Ikke nok med at jeg væltede - jeg væltede midt i en kæmpe stor (10cm dyb) vandpyt i skoven, fordi at vores kære Moder Natur havde bestemt, at der da skulle være is på bunden af vandpytten. Eller det tror jeg i hvert fald, at det var. For jeg gled rundt, alt var hat og briller. Kender I det, når alt foregår i slowmotion? Sådan var det i morges. Jeg vælter og da jeg så prøver at rejse mig op, tja, så glider mine fødder så - på trods af at jeg rent faktisk har mine terrængående Hunters på - og jeg formåder altså at falde op til flere gange, inden jeg får halet min cykel og min taske ind til land (overdrivelse fremmer forståelsen, måske bare op i sikkerhed og ly for vandet), ser jeg så min computertaske ligge og flyde rundt i overfladen. Yes, min computertaske med min computer i. Min lille, kære, vidunderlige Macbook. Jeg har passet og plejet den, tørret den og nu har jeg stilt den til tørre på et håndklæde vedsiden af radiatoren. Så nu må vi se, om min dejlige computer afgår ved døden, eller om den overlever drukneulykken (hey, kan man egentlig sige det, eller er det ikke en drukneulykke før nogle ret faktisk er druknet?)... Udover min computers svæven mellem liv og død, så blev jeg også selv forfærdelig gennemblødt, så thank god for, at at der går nogle fantastisk dejlige kostelever i klassen, som man kan låne tøj af.

Kære søde, dejlige, vidunderlige, fantastiske, lille Macbook, jeg elsker dig. Kæmp for livet, du betyder for meget til at jeg vil miste dig. Er du klar over, hvor mange minder vi har sammen? Du er skøn, og så har du også alle mine billeder, dokumenter og alverdens lort, som jeg ikke kan leve uden. Please, don't die. 

I bliver lige nødt til at høre noget sjovt midt i alt dramaet: Vi dansede lancier i idræt,og nøj hvor var det hmm...anderledes! Det var lidt indviklet, for musikken er sådan noget langsomt noget, men man skal alligevel gå lidt hurtigt, og det var rigtig forvirrende! Men vi havde det nu meget sjovt, for vi kunne grine af hinandens fejltrin.

Resten af dagen skal jeg lave ikke-en-skid. Jeg har ingen lektier for, og min computer er døden nær. Min mor kommer hjem omkring kl. 18, så der ryger muligheden for at bruge hendes computer.
Jeg tror, at jeg skal sumpe foran fjernsynet og læse i min bog. (Jeg er jo i gang med denne her serie, Nattens Hus, og da jeg blev færdig med bog nummer tre i fredags, måtte jeg købe de næste tre i boghandleren lørdag. Jeg kunne ikke lade være, for jeg er helt væk i serien. Hvorfor stoppe når man nu er så godt i gang?)

Have fun guys, whatever you are doing! :*

2 kommentarer:

Clara sagde ...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jeg ber' for din macbook!
- og håber du har forsikring.

VÅGN OP LILLE MACBOOK :s

Rikke Birck sagde ...

Trist at høre det med din Macbook, håber den overlever.

- Jeg er lige blevet 'stalker' af din blog, du kan evt. tage et kig på min :-)
www.rikkebirck.blogspot.com

//Rikke.