Pages

30. mar. 2011

mypetitewonderland

Det er ikke sket så meget før, at jeg har reklameret for noget her på bloggen. Men det skal der være plads til en gang i mellem, så her it comes:








I burde altså tage et smut forbi mypetitewonderland.blogspot.com.
Det er en nystarten blog, men hun skriver rigtig fedt og så har hun en rigtig fed stil! Hun er min veninde, indrømmet, men jeg har virkelig en feeling omkring det. Hun har det der skal til; et cool layout, en lækkert stil og en journalist, der bare venter på at blive sluppet fri.

Så vil I ikke gør mig en tjeneste og hjælpe hende godt fra start? Jeg skal love jeg en ting - I bliver ikke skuffede!

4 kommentarer:

Natascha sagde ...

Du er aaaalt for sød! :D

Amanda sagde ...

Hvor er det hyggeligt med en veninde i blogverdenen! :D
---
Du har helt ret. For nogle kommer det bare naturligt, og de får en masse gode idéer, og alt sker flydende. Andre skal virkelig kæmpe for en standardkarakter. Alle i min klasse fik 10 og 12 bortset fra én dreng som fik 4, det var virkelig syndt for ham. Jeg opmuntrede ham, og snakkede bagefter med ham (han fortalte mig selv hvad han fik), og jeg vidste jo godt at han normalt fik okay høje karakterer. Det havde bare været en uheldig gang. Men det er virkelig synd for den éne person der får noget andet end alle andre. I vores klasse er vi også rimelige gode til engelsk, vi har squ været heldige med vores lærere! :D<3

ChristinaIN sagde ...

Tak for den gode anbefaling! :-) og hvor er det sødt af dig

Clara sagde ...

Jeg kigger da lige forbi (-;