Pages

22. mar. 2011

Movies

Har I nogensinde set The Social Network?
Jeg så den i går inden jeg gik i seng, og wow, hvor er den god. Den er hverken tøsefilms-god eller fantasy-god, men den var rigtig god selvom det er en meget realistisk film. Den er meget realistisk, og den er lavet udfra, hvordan Mark Zuckerberg opfandt facebook. Den er lidt forvirrende, hvis man ikke får det hele med, for den skifter hele tiden mellem 'nutiden', hvor de sidder og forhandler, og dengang, da han startede det. Slutningen af filmen er faktisk næsten der, hvor filmen starter med forhandlingerne.
Og for så at skrive det så alle forstår min sindssyge tankegang, så foregår filmen i forhandlingslokalerne, og hele filmen er så lavet i flashbacks. Det er en kanon fed effekt.






































Filmen kan varmt anbefales. Det er ikke sådan en film, man kan se igen og igen, men det er helt klart en film, man bliver nødt til at have set!

Der er ikke rigtigt noget spændende at berette om min dag i dag, jeg har brugt tiden i solen med min bog, da jeg kom hjem og til nu.

I aften skal jeg ind og se I Am Number Four. Jeg glæder mig helt vildt, for jeg har haft sagt siden, jeg opdagede den for første gang, at jeg bare skulle ind og se den. Så here we go, to timers savl. It's gonna be gooooood!

2 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Eeej, hvor er jeg bare misundelig! Jeg vil jo så gerne se den film. Du sagde, du skulle se den med en veninde. Er det en veninde, vi har hørt om her på bloggen? :)

I går bestilte jeg faktisk også billetter til den film, og jeg skulle have været inde og se den i aften, men der var en veninde, som havde brug for min hjælp, så jeg valgte at hjælpe hende i stedet.
Ej, undskyld jeg spammer din blog med lange kommentare. :D <3

Therese sagde ...

Uh ja, The Social Network er SÅ god!! :-)

Hvor er du heldig med at du skal ind og se I Am Number Four - tror den er virkelig god!

Jeg er blevet fast læser af din blog i øvrigt! :-)