Pages

20. mar. 2011

Look of the day

Jeg har længe overvejet at lave et såkaldt look of the day-koncept, ligesom mange andre blogs har. Det der ind til videre har holdt mig tilbage, er min evne til at gå i kedeligt tøj. Men det er ændret nu. Jeg har været så træt af mit tøj, for jeg har altid syntes, det var så kedeligt - og sort. Jeg har her på det sidste sammensat mit tøj på en ny måde (jeg har også købt noget nyt tøj), og det har bare styrket min vilje til at gå bedre klædt.
Så her er jeg - i en lidt forbedret udgave, og det vil I komme til at kunne mærke på bloggen. I får ikke et look of the day hver evig eneste dag men et par gange om ugen. Når jeg har noget på, som jeg er stolt af, eller noget som jeg synes skal deles med verden. Døm mig ikke, jeg er under forandring.

Her er så det første look of the day. På en underlig, nice måde. Det er stadig under opbygning.

Ingen kommentarer: