Pages

11. mar. 2011

Jeg er hjemme i dag, og jeg har været i bad, set Letters To Juliet og spist pasta. Nu kører der et afsnit af Desperate Housewives på skærmen, og jeg har fået det lidt bedre. Det er rart bare at kunne slappe af og være sig selv. Det er lige det, jeg trængte til.

Jeg tror også, at jeg vil give mig selv tid til at læse i min bog, Forrådt, som er den tredje bog i serien Nattens Hus. Det er sådan noget vampyrhalløj, rimelig overnaturligt og usandsynligt. Men jeg kan lide det sådan, for det er så fantastisk skrevet. Man kan mærke, at hun virkelig føler sig anderledes, og jeg er ikke bange for at afsløre, at jeg faktisk har grædt et par gange imens jeg sad og læste. Den er rørende, og på et eller andet plan kan jeg godt sætte mig i hendes sted. Altså hvis man skræller al vampyrhalløjet af og kigger på teenageren i hende. Jeg kan relatere til den måde, hun opfører sig på og jeg kan relatere til hendes følelser.
Det er en af de bedste bøger, jeg nogensinde har læst. No doubt!

Ingen kommentarer: