Pages

16. mar. 2011

Genopstået fra døden (eller næsten i hvert fald)

Min Macbook er genopstået fra de-døde-computeres-land. Den kan starte og brugesnogenlunde optimalt, men jeg tror sgu, at jeg har smadret batteriet, for ingen strøm tilsluttet = ingen mulighed for at tænde... Pissefedt! Ud over det, så er der kommet nogen mistænkelige pletter på skærmen,som jeg lidt mistænker for at være vanddråber. I det ene hjørne er også kommet en underlig strej - som om nogen har tværet et stykke af skærmen ud. Det er dog til at leve med, men jeg har slukket min kære Macbook og lader den ligge i et par dage. Hvis det nu skulle være vanddråber. Og så (håber jeg inderligt på) er der en chance for, at mit batteri genopstår og virker optimalt igen. Ikke at jeg tror det, men man har vel lov til at håbe.., ikke?

I går var jeg til arrangement i Vero Moda,og det var meget sjovt at prøve. Der var opstillet snacks, drikkevarer og goodies- i form af neglelak, neglefileog armbånd - på et bord. Jim Lyngvild, som btw er et pisse fantastisk menneske (der burde virkelig være flere glade bøsser i verden!), snakkede længe om tendenser og sit liv. Så fik vi lov til at se programmet Shop Amok, der var anledningen af at vi var der, som egentlig først bliver sendt i dag. Det var meget cool, for Jim stod og grinede af sine egne kommentarer, haha!
Jeg lægger billederne ind så hurtigt jeg kan mht. min computer.
I må nøjes med kedelige indlæg uden billeder, selv om det ikke er med min gode vilje! But what the fuck, nobody is gonna die...

Jeg har ikke rigtig lavet noget i dag. Efter skole var vi nogle piger da lavede en skabelon til vores blå bog, og derefter fulgtes jeg med Line ind til byen, hvor vi drak milkshakes på McDonalds, ups :D
Så mødtes jeg med Magnus og så tog jeg hjem. Spændende, ikke?

Skal I lave blå bog, når I går ud af 9.?

Ingen kommentarer: