Pages

28. mar. 2011

Et ærligt tak

Venner, I er fantastiske. 
Det gør mig så glad med alle jeres søde, dejlige kommentarer. De varmer om hjertet, også selvom jeg måske ikke er så god til at give udtryk for det. Det er så fedt, at I gider at bruge de 2 minutter, det tager at skrive en kommentar. At I gider at gøre det for min skyld. I kan ikke se det, men jeg sidder med det største smil på mine læber. Det gør mig så godt tilpas, at I rent faktisk gider at følge med i mit nogengange ellers så intetsigende liv. 
Hver gang I har skrevet en kommentar, og der så popper en mail op på min mobiltelefon om en kommentar på min blog, så varmer det i hele kroppen. For det I gør, er dybest set, at I kommenterer på mit liv. Noget jeg er I centrum af, og som I kun ser fra sidelinjen. Og selvom det er ret så kedeligt og dødt indimellem, så er I der. I hænger på, I er der. Både når det er op- og nedture. Og det er jeg noget så lykkelig  for.

Hele formålet med dette pladderfyldte indlæg var at sige tak. 
Tak fordi I får mig til at smile. Tak fordi I gider at følge med i mit liv. Tak fordi I er der for mig, og får mig til at føle mig værdsat. Tak fordi I trækker mig op ad hullet, når jeg er nede. Tak fordi I roser mig. Tak fordi I er sådan nogle skønne mennesker, som jeg på en eller anden måde føler, at jeg kender. Tak fordi I er jer.

Dette indlæg er jer, alle mine 'stalkers'. I er dejlige.
Men særligt er dette indlæg til Clara og Vanilla. I har virkelig gjort en forskel!

4 kommentarer:

signe. sagde ...

Jeg er i hvert fald fast læser :-)
bliv ved med det du gør. din blog er virkelig god! x

nannafinch. sagde ...

DU er dejlig! (:

Vanilla sagde ...

Jeg er rigtig glad for at vide, at mine kommentare skaber glæde. :) <3

Clara sagde ...

årh, hvor er du sød! <3
og taktaktak til dig, for alle DINE dejlige kommentarer!