Pages

27. mar. 2011

A bit geeky

Jeg har tørret støv af, luftet ud og støvsuget. Jeg har ryddet op (sådan da), hængt vasketøj op og lagt tøj på plads. Jeg har pakket ud, sorteret og smidt til vask. Jeg har fjernet neglelak, klippet negle og filet dem pæne. Jeg har hørt høj musik, lagt billeder ind på min computer og læst blogs. Jeg har spist morgenmad, frokost og snart kage (jordbærkage. I love it, mums!).
Jeg vil læne mig tilbage med et stykke jordbærkage og min bog. Jeg vil fordybe og begrave mig i smukke ord, og jeg vil lade mig tryllebinde.
Jeg er nørdet.

2 kommentarer:

Christa sagde ...

Hehe, lidt nørdet måske, men lad mig fortælle dig noget - du er nørdet på en god måde :-D
btw. jeg er blevet fast læser, super blog!

Knus Christa ♥

http://minixfashionista.blogspot.com/

Clara sagde ...

Årh hvad man! Jeg er VILD med din blog! Er blevet fast læser :-)

Håber du vil kigge forbi min.

- Clara ♥
www.claraslilleblog.blogspot.com