Pages

19. mar. 2011

Baked Alaska

En af mine absolutte yndlings-is er Ben&Jerry's Baked Alaska. Der er bare noget magisk over den gode vaniljeis, der er fyldt med skumfidus og isbjørne af hvid chokolade. Det er en fantastisk blanding, det er sødt og enkelt, men ikke for enkelt som almindelig vaniljeis. Strejfet af skumfidus og isbjørnene er det, der gør det fantastisk. At der er tre forskellige konsistenser. 
Og så kan jeg rigtig godt lide konceptet med, at alle Ben&Jerry's is er fairtrade. Man kan simpelthen spise sukker for et godt formål.
It's truly amazing.
































"If it's melted, it's ruined."

2 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Ej hvor sjovt! Det er også en af mine favorit is. Det er i hvert fald helt klart min favorit Ben&Jerry's is! :D Soooo goooood!

Zeleste sagde ...

Der er noget magisk over alle ben & jerry is... Klart en af mine farvorit mærker :-D. Har ikke smagt lige DEN is, men du beskriver den som lækker :-D