Pages

7. mar. 2011

070311

Det har været en stille og rolig dag i skolen, ret kedelig faktisk. Hele dagen er gået med projektfremlæggelser.
Jeg skal, som sagt tidligere, først fremlægge i morgen, så jeg skal lige have øvet fremlæggelsen igennem en gang eller to (eller tre eller fire) mere. Jeg ved, at selvom jeg kan mine ting, så vil jeg blive helt forfærdeligt nervøs. Mit hjerte galoperer derudad dobbelt så hurtigt som det plejer, jeg begynder at ryste, mine håndflader bliver kolde og klamme og jeg får ondt i maven. Jeg får det generelt skidt. fedt er det at have arvet sin mors nervøsitet. Jeg dør.

Efter skole gik jeg med en veninde ned i byen, vi var i Vero Moda og der sprang på magisk vis en top, en cardigan og en t-shirt ned i min favn. Og jeg kunne ikke nænne at lægge dem tilbage, så jeg købte det.
Kender I det ikke, når tøjet simpelthen springer ned i favnen på en og klamrer sig fast, så man ikke kan gøre andet end at købe det?

På vej hjem gik jeg en kæmpe omvej. Jeg hentede min cykel oppe hos Elisabeth og gik ned og pumpede den hos cykelhandleren. Det er pisse smart, vores cykelhandler har nemlig en cykelpumpe inde i gården, så man bare kan komme og fylde luft i cyklen (okay, i dens dæk), når de har åbent. Nice one!

Har I lavet noget spændende i dag?

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Elsker billedet, er det en Macbooks kamera? (:
Jeg har det helt modsat vedrørende fremlæggelser. Jeg er mega chill med at fremlægge ( i hvertfald overfor min klasse). Jeg ved ikke om jeg bliver nervøs i morgen, jeg skal fremlægge for alle 3 klasser.. Få sommerfugle kommer nok til at danse i min mave.<3
---
Tusind tak, du er så sød Camilla. Tak for tippet, jeg vil huske at sætte hælen i gulvet først, jeg er ved at lære teknikken nu :)<3
Vi skal fremlægge halv 12, lige efter jer så!<3