Pages

8. feb. 2011

www.millarikke.dk/www.millarikke.com

Jeg har længe overvejet at købe mit eget domæne, da jeg altså synes, at det er lidt grimt det der .blogspot.com. Men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at kigge på priser og webhoteller osv, og så er jeg også lidt bange for, at jeg ikke kan finde ud af det, hvis det bliver overflyttet.
Jeg tror godt, at man stadig kan bruge Blogger og deres skabeloner og sådan noget, hvis man køber domænet. Så kommer det bare til at blive www.millarikke.com, og på den ene side ville jeg jo gerne have et .dk, men er .com ikke bare lidt fedt? Jeg synes, det ser fedest ud!
Hvad synes I?

1 kommentar:

Clara sagde ...

Jeg går også og leger med tanken. Men jeg skal jo på efterskole :s
- Prøv at spørge Amanda, hun fik et domæne, og det er stadig blogger! :))
- .com er bare fedest!