Pages

18. feb. 2011

Skiferie vol. 5

Jeg droppede skiene her til formiddag og gik ud og tog billeder med mit kamera i stedet for.
Det var så flot, solen skinner endelig og får sneen til at glimte som de smukkeste krystaller. Det sneede en lille smule, bitte små snefnug, som rent faktisk var snefnugformede. Det lignede små stykker konfetti eller tusindvis af snefnug-formede palietter, der dryssede ned fra den blå himmel i et roligt tempo. Sneen ligger som en dyne over landskabet, pakker alting ind og får træerne til at ligne noget af det smukkeste. Jeg er ikke særlig begejstret for kulden og al sneen, men det her slår alt. Det er fantastisk flot!
Jeg kan faktisk godt lide vinterlandskabet, det beroliger mig og får mig til at tænke dejlige tanker.

Billederne får i med lidt held senere. Kryds fingre, det gør jeg.

1 kommentar:

Maria sagde ...

Jeg har lavet talebobler i et program der hedder "Paint.net".
Det kan downloades gratis på internettet :)