Pages

14. feb. 2011

Skiferie vol. 4

Nu sidder jeg her i hytten helt alene. De andre er kørt til et Stadium-outlet, men vi var der også sidste år, og jeg synes virkelig ikke det var noget at skrive hjem om. Så jeg blev her foran fjernsynet - der er VENNER :D

Nå, men jeg elsker at stå på ski. Jeg havde helt glemt, hvor fedt det er! Følelsen af fart og kontrol, følelsen af selvsikkerhed. Pisterne er fede her, men fordi det er så koldt, er nogle af pisterne fyldt med isklumper, og det er ret creepy ikke at kunne styre sine ski ordentligt! Vi har ikke set skyggen af sol, men det blæser og er mellem -15 og -20 grader.
Jeg startede på skiskolen i dag, og jeg er på et hold med kun 4 elever: Mig, en svensk dreng, en dansk dreng, som virker rigtig flink, og så hans pivede søster. Hun begyndte at tude og flippede helt ud, da hun stod på midt på pisten og ikke kunne få sin ski på. Hun er altså lidt irriterende. Sidste år var vi syv, så det er lidt underligt. Men ellers er det fint nok, der er ikke så meget at gøre ved det. Vi er i gang med at lære at køre med samlede ski, dreje, bremse osv. Det er ret sejt, men det er lidt svært - især når pisten er fyldt med is! Men jeg skal nok lære det. Jeg skal!

(Jeg ville gerne give jer et billede, men det, kære læsere, må i tænke jer til. Jeg er nemlig for doven til at gå ind og hente kameraet og kablet. Haha, det siger ret meget om mig, ikke?)

Hvad får I tiden til at gå med? Ski? Lektier? Venner? Ingenting? Jeg er nysgerrig :)

3 kommentarer:

Clara sagde ...

haha, lyder som noget svært noget :))
- jeg har lige været sammen med min ene kusine og bedsteforældre et par dage - lært at strikke!
- imorgen står den på kæreste :)

Clara sagde ...

Ja, nogengange er Amanda lidt sej til alt det der(;

Clara sagde ...

Tak, haha. - God ferie til dig også. Nu bliver det den tredje kommentar i træk. Ups :))