Pages

11. feb. 2011

Skiferie vol. 2

Okay, I må bare sidde tilbage fulde af misundelse, helt grønne i hovedet af nysgerrighed.
For her på denne side af skærmen sidder en glad, spændt og forventningsfuld pige. Hun skal på skiferie med sin familie for anden gang i sit liv. I morgen formiddag går turen mod de svenske luftlag.
Vi tager en overnatning i en eller anden pis-by på vej derop, for så kan vi komme til at stå på ski på søndag også. Det bliver feeeeeeedt! Denne gang skal vi ikke på i Grönnabyen men i Gulabyen (mit svenske er da meget godt! Eller måske ikke...). Det fede ved det er, at det er lige i mellem to pister, så vi ikke skal gå i de træls skistøvler med skiene på nakken et par 100 meter. Det gik sidste år, så det ville nok også gå i år. Men stadig. Det er nu meget lækkert!
Min far har taget en trådløs router med, så jeg kan sagtens forkæle jer med billeder og fortryllende ord om min ellers så fantastiske skiferie. Misundelse? Det er okay :D

Skal I lave noget spændende i ferien?

2 kommentarer:

Karina sagde ...

Lyder fedt! :D
Jeg skal på skiferie til Østrig på søndag =)

Rikke-Louise. sagde ...

Fantastisk lille blog. Dejlig simpel med gode overskrifter. Jeg kunne ikke modstå at klikke mig ind som fast læser.

//Rikke-Louise.

Besøg mig på prikkelangstrompe.com