Pages

28. feb. 2011

Projekt, day 1

Det var så den første dag, og tja, vi har fået lavet det vi skulle. Jeg har arbejdet på diasshowet og det  er virkelig blevet fedt! Altså layoutet er. Vi har valgt at sætte noget gammelt pergament ind som en gennemgående baggrund, for det passer ligesom til Gandhi. I kan få et preview senere, jeg er for doven lige nu. Jeg er gået lidt kold, og jeg kan se på Josephine at hun også er gået kold. Men det synes jeg nu også er okay, for nu har vi også arbejdet i et par timer i træk. Så skal vi bare hjem og slappe lidt af og så i gang med arbejdet igen.
Jeg kunne virkelig, virkelig godt drikke cola lige nu.

Amanda, du får lige svar på dit spørgsmål nu: Jo, Josephine går i min klasse. Hun er min bedste veninde, og vi har et rigtig specielt forhold, specielt på den gode måde. Vi kan gøre alt sammen, og vi har det altid sjovt. Der er så mange interne jokes og oplevelser mellem os. Især det med køerne er noget, vi har sammen, fordi ingen andre rigtig kan forholde sig til det, de kan ikke rigtig referere til det. Og det er også okay, for jeg elsker at vi har den ting sammen. Vi har et anderledes forhold, men det er det, der er så fedt.

1 kommentar:

Amanda sagde ...

Fedt at du svarede på spørgsmålet her. Kunne I også vælge at være sammen med nogle fra parallelklassen? :)