Pages

6. feb. 2011

New in

På Strøget i den geniale butik Urban Outfitters fik jeg købt disse to bøger (og en lækker trøje, som desværre er til vask). Jeg har længe gerne ville eje Wreck This Journal, da det er megagodt fundet på. Helt igennem genialt. Nu skal jeg så i gang med at være (sindssygt) kreativ, eller hvad man nu kalder det. Det er genialt.
Den anden bog, Mess, er af samme forfatter og lidt samme koncept, det er bare lidt mere indviklet. Der er mange flere sider, og opgaverne tager længere tid. Men jeg kunne ikke stå for den, jeg måtte bare eje den!

 































1. Wreck This Journal og Mess af Kero Smith. 2. Mess. 3.'Climb up high, drop the journal'. En af de geniale opgaver i Wreck This Journal. 4.'Tie a string to the spine of this book. Swing wildly, let it hit the walls', Wreck This Journal. 5.'Chew on this. *Warning: Do not swallow', Wreck This Journal. 6. Wreck this Journal. 7. Mess. 8.Citat fra Mess.

Ingen kommentarer: