Pages

21. feb. 2011

The Last Song

Jeg har lige set The Last Song, som jeg købte i en MediaMarkt-butik i Sverige.
Den er helt vildt sørgelig. Jeg er normalt ikke en tudeprinsesse når det gælder film, men med denne her gør jeg en undtagelse. Det er så vildt, at man kan få folk til at sidde med tårer langt ned ad kinderne bare ved at blande godt skuespil, godt manus og lidt sørgelig musik. Det er kunst, jeg nok aldrig kommer til at forstå. Men det er nu alligevel sejt, at man sådan kan pille ved vores følelser på den måde!







































Movieposter.
Kilde: Google

2 kommentarer:

Vanilla sagde ...

Den har jeg hverken set eller hørt om. Hvad handler den om? :)

Millarikke. sagde ...

Den handler om Ronnie, der flytter hjem til sin far for at bo der sommeren over sammen med sin lillebror. Hendes mor og far har været skilt i to år. Hun har ikke lyst til at bo der, og hun skændes med sin far. Så møder hun Will, og de har det skønt hele sommeren. Lige indtil at hendes far bliver indlagt på hospitalet - kræften har bredt sig til hans lunger.
Det er en film fuld af følelser, en rigtig tudefilm :)