Pages

27. feb. 2011

Et vidunderligt halvt år

Advarsel: dette indlæg indeholder romantisk pladder.

Jeg valgte at bruge dagen i går sammen med Magnus i stedet for at skrive om det. I går havde vi nemlig været sammen et halvt år, og jeg synes faktisk, at det er ret vildt. Jeg er ikke sådan en, der går op i dage som denne, men der var alligevel noget over at kunne "fejre" dagen sammen. Jeg har været glad for Magnus det sidste halve år, og jeg er bestemt ikke mindre glad for ham nu.
Det er så fedt, for vores forhold er ikke et af de "teenage-forhold", hvor man skriver ting som jeg elsker dig efter to dage og overvælter hinandens facebookvægge med kærlighedserklæringer. Vi er glade for hinanden, jeg er helt vildt glad for ham, men jeg har bare ikke et behov for at dele det på den måde med alle mine venner, for de ved det godt. Og jeg har da overhoved heller ingen intentioner om at blære mig med det, for sådan er jeg ikke. Det eneste, jeg har brug for, er at Magnus ved det. Det er det vigtigste.


3 kommentarer:

Amanda sagde ...

Er du godt klar over hvor meget jeg misunder dig! Giv mig en dejlig kæreste, NU! :O
btw, du beskrev dit indlæg rigtig godt. :)
---
Uuh, jeg håber at du vil skrive meget om projektugen på din blog! :D

Rikke sagde ...

EJ! Tillykke søde Millarikke!

neena. sagde ...

nurh, hvor sød!
btw, awesome awesome header!!