Pages

9. feb. 2011

Et smil

I går var jeg hjemme fra skole, da jeg stort set ikke havde sovet hele natten. Først vågnede jeg op med vokseværk i det ene ben, og nøj der gik længe, før det gik væk igen og jeg faldt i søvn! Så vågnede jeg for anden gang og guess what: Så sov mit ben. Hvad fanden bilder det sig egentlig talt ind? Sådan at vække mig mit om natten. Synes det, det er sjovt?!
Nå, men det resulterede så i, at jeg var helt smadret, da jeg vågnede, så jeg fik lov at blive hjemme og sove.
Jeg sov, jeg så fjernsyn, jeg slappede af, jeg spiste, jeg sumpede foran computeren og tja, det var det. Jeg lavede hverken mere eller mindre.
Elisabeth kom og spiste.
Senere, lige midt i maden faktisk, ringede det på døren. Og det var Magnus og en B&J's! Hvor er han dog sød sådan at komme med is til mig. Jeg blev så glad!

I dag skal jeg så være sammen med Magnus, jeg glæder mig.

Laver I noget spændende for tiden??

Ingen kommentarer: