Pages

10. feb. 2011

En sygedag og en bog.

Jeg ved det.
Jeg burde egentlig være i skole, men det er jeg ikke. For da jeg vågnede brændte min hals. Det føltes som om nogen, havde sat ild til den, mens jeg sov, og det eneste, der var tilbage, var udbrændt skov. Synke kunne jeg næsten ikke. Nu kan jeg sagtens synke, men det hiver og slider hver gang. Og når jeg snakker, er min stemme indimellem hæs og hviskende. Fedt.

En bog.
Inden jeg lagde mig til at sove i går, startede jeg på Vampyrens Mærke, som er den første bog i serien Nattens Hus. Den handler om en helt almindelig pige, der går i gymnasiet. Hendes mor giftede sig med en mand tre år tilbage og hun kan ikke fordrage ham, for lige siden hendes mor giftede sig, har alt handlet om ham.
En dag på gymnasiets gang uden varsel bliver Zoey mærket med halvmånesymbolet af en Udsending. Nu er hun tvunget til at tage til Nattens Hus, hvor hendes videre uddannelse som vampyr skal foregå.
Indtil videre er den god, og jeg har på fornemmelsen, at den bliver endnu bedre! Can't wait to read more!

1 kommentar:

Katrine Anna sagde ...

Din header mangler et "e", der står "Millarikk". Og ja, glæd dig til senere, jeg er i gang med nummer fire og den er bare ligeså spændende. God bedring :)

xoxo Katrine Anna