Pages

2. feb. 2011

En dag, en bekymring, et billede

Jeg har haft en dejlig dag med Katrine. Vi har været nede i byen og kigge lidt, og så har vi ellers bare set film og hygget. I går var jeg sammen med min skønne kæreste. Han var btw ret underlig i dag, han sagde ingenting, sad bare og kiggede ned og virkede trist. Han sagde, at der ikke var noget i vejen, men jeg kunne mærke at der var noget der trykkede ham. Selvfølgelig kan han have en dårlig dag, og det er også helt i orden. Han plejer bare at være så glad og smilende, så jeg er faktisk ret bekymret for ham. Men never mind, det vil jeg ikke kede resten af verden med.
Men kender I det ikke? At man så gerne vil hjælpe folk, og få dem til at få det bedre, men at man ikke ved hvad man skal sige. Det er forfærdeligt bare at stå og kigge på fra sidelinjen, ude af stand til at gøre noget.

Nå, men i morgen skal jeg gøre rent og til Krop og Kartofler som jeg plejer om søndagen. Selvom rengøringen er lidt kedeligt, så er det gode penge og man kan høre musik imens. Lovely.
























Jeg elsker det fact, at bladene falder af træerne. Det viser, at de så småt er begyndt at forberede sommeren.

Ingen kommentarer: