Pages

16. jan. 2011

When everything is wonderful

De sidste dage har jeg bare nydt det hele. Venner, familie, kæreste. Livet. Jeg har haft det sjovt, jeg har haft det hyggeligt, og så har jeg været en smule lykkelig. Jeg har ikke kunnet lade være med at tænke "sikke dog et dejligt liv, jeg har. Jeg har nogle fantastiske venner, en dejlig familie, en skøn kæreste, og så er jeg tilfreds med det, jeg har."
 Jeg elsker mit liv, for jeg har endelig fået sat mit helt eget præg på det. Jeg har fundet ud af, hvem jeg er og  hvad, jeg står for. Jeg har det fantastisk, og hvis jeg selv skulle sige det, så kan man se det på mig. Det har sat som et glimt i mit øje og et smil på mine læber.

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Jeg kender godt følelsen med at alt er godt. Man svæver på skyerne hele tiden, yah! :D
Hvem er på billedet?<3

Clara sagde ...

Fantastisk, lyder helt fantastisk :)