Pages

1. jan. 2011

Nytårsaften

Så er siden vendt og en blank side venter på at blive fyldt op med minder.
Jeg kunne ikke have vinket farvel til 2010 på en bedre måde. Det eneste, der manglede, var Magnus. Det ville have været dejligt at have ham der. Men alligevel havde jeg det hyle-skægt. Da vi havde hoppet ind i det nye og skålet og krammet til højre og venstre, trykkede vi på play, så musikken fyldte rummet. Vi opførte os alle som tosser, vi lod musikken styre vores kroppe. Det var så sjovt at se de voksne slå sig løs og ikke være bange for at se dumme ud. Sådan noget elsker jeg!
Vi var 18; 8 voksne, 4 teenagere og 6 børn. Jeg elsker de mennesker, man kan være sig selv, sige det man mener. Alle er sig selv, og der er ingen, der dømmer en. Vi hygger os altid forfærdelig meget!
Jeg håber I kom godt ind i det nye år! Det gjorde jeg i hvert fald!

Ingen kommentarer: