Pages

24. jan. 2011

No worry

I skal ikke blive bekymrede. Jeg lever stadig, jeg har bare haft så travlt med at lave alle mulige ting her de sidste par dage, og jeg foretrak at få en ordentlig nats søvn i stedet for lige at smide et indlæg til jer stakler.
I får lige en hurtig liste over, hvad jeg har fordrevet tiden med:
Torsdag: Rengøring og Krop og Kartofler
Fredag: Sov jeg hos en af mine venner og hans mor, som så er min mors veninde, til lørdag. Jeg har kendt ham hele livet, og vi hygger os altid og har det noget så sjovt!
Lørdag: Da jeg kom hjem fra Københavnstrup, lavede jeg lektier hele dagen. Men nu har jeg så heller ingen til resten af ugen. Lækkert.
Søndag: Var jeg sammen med min kæreste, og så kom min mormor og morfar og spiste frokost. Jeg fik en hjemmestrikket sweater og nogle sokker. Rigtig rart. Mig og Magnus lavede ingenting - dvs. vi så film og sumpede. Rigtig søndagshygge.

WARNING: Når jeg kommer hjem, billedspammer jeg jer lige. Be aware.

Ingen kommentarer: