Pages

12. jan. 2011

Komplimenter

Jeg læste noget om selvtillid i et blad for et stykke tid siden. Ikke fordi selvtilliden ikke er der, jeg har skam selvtillid. Jeg har det godt med, hvem jeg er og hvordan jeg ser ud. Selvfølgelig har jeg også de typiske nøj-hvor-er-jeg grim-i-dag-dage, og det synes jeg hører livet til. Men jeg har alligevel lovet mig selv en ting: Jeg skal være bedre til at tage imod komplimenter og lade være med at undskylde, når jeg får dem. Da jeg læste artiklen, greb jeg mig selv i at tænke, at det er lige præcis det jeg gør. Undskylder, når jeg får komplimenter. Jeg elsker at få komplimenter, for det betyder, at folk rent faktisk har set mig og lagt mærke til noget ved mig.

1 kommentar:

Stephanie Mašková sagde ...

Hvor er det ærligt og smukt skrevet. Rigtig fed blog! (og nu ikke noget med at undskylde ;-) )


Besøg min, hvis du lyster?
http://stephaniemaskova.blogspot.com/