Pages

8. jan. 2011

If-i-had-the-time-i-would-do-list

Jeg vil ikke kede jer ihjel med, hvad jeg har lavet i går og i dag. Okay, jeg vil kede jer, men der bliver heller ingen detaljer. Jeg var ude hos Sofie til filmaften sammen med Magnus. Nice as always. Det var så det. Det var ikke så slemt, vel?
Senere i dag (nærmere betegnet 17.00) skal min mor og jeg til fødselsdag. Halleluja, hvor jeg ikke gider. Jeg har mere lyst til at sidde herhjemme og sumpe i mine natbukser og se film, lave absolut ingenting, æde mig fed i lige hvad jeg har lyst til og bruge noge timer på mit cyberspaceliv.

Hvis jeg havde tiden (og inspirationen)(og i visse tilfælde lysten), ville jeg gerne nå at...
... lave designet her på siden om. Hvor er det bare kedeligt!
... tage et smut forbi byen og bruge penge på et par sko, et par nye bukser og noget andet lækkert til mit tøjskab.
... gøre rent på mit værelse. Der er støv alle vejne, min computer har udviklet sig til en dalmantiner her på det sidste og så er min skraldespand ved at kaste op. Yikes.
... være kreativ. Sidst, jeg var kreativ, må have været før 2. verdenskrig eller sådan noget. Dette kunne evt. kombineres med at lave designet på siden. Her er det så bare inspirationen og manglen på ideer, der stopper mig. Har I nogle ideer?
... spille det geniale computerspil Nancy Drew. Spillet er et mysterie, en gåde, og det går så ud på, at man som detektiven Nancy Drew kal opklare det. G-E-N-I-A-L-T!
... se Twilight Eclipse for... lad mig se... 5 gang siden jul. It's life.
... lave mine lektier. Hurray, det er sgu da også lige præcis det, jeg har lyst til!

1 kommentar:

Katrine Anna sagde ...

HAR VI LEKTIER FOR? :O