Pages

27. jan. 2011

Følelsen af en (forhåbentlig) fed fremtid

Nu sidder jeg så her med den fedeste følelse i maven. Vi har været til intromøde (som nok nærmere var et Åbent Hus) og hvor var det dog en fed oplevelse. Det var rigtig spændende at høre elevernes meninger om fagene, skolen osv. For det var dem, der snakkede og fortalte om fagene, dem, der lavede forsøg, og dem, der fangede mig og fik mig til at føle, at jeg har hele verden foran mig. At der er så mange muligheder, og at jeg har mulighed for at vælge den, jeg allerhelst vil have. At jeg kan gå i lige netop den retning, jeg vil.
Den følelse af at vælge det rigtige, som manglede før, vokser sig nu større i min mave, i hele min krop. Den gror og gror, og jeg kan slet ikke lade være med at smile. Jeg er så glad, for nu har jeg indset, at det er det helt rigtige for mig. Bioteknologi, Teknik, Teknologi, Engelsk, Matematik, Mediefag osv. I'm in heaven.
Og selvom det bliver hårdt, bliver det sjov, for jeg er villig til at arbejde for det. Jeg er villig til at arbejde for at komme derhen, hvor jeg vil!
Kald mig nørdet, jeg er ligeglad, for jeg er i det mindste lykkelig.

Ingen kommentarer: