Pages

3. jan. 2011

Fødselsdag

Først den kedelige skolesnak: Vi fik vores engelsk og vores problemregning tilbage. Altså terminsprøverne. Og hvor er jeg dog bare lettet. Engelsk-prøven er delt op i fire dele: Lytte, læse, grammatik og stil. Man får en karakter for hver part, så tager man en hvis procentdel og så smækker man dem sammen til den endelige karakter. Og jeg fik sgu 12! I alle delene. I'm so proud. Jeg har egentlig været ret bekymret, for min stil var flere  hundrede ord længere, end den måtte være, men jeg fik heldigvis ikke en lavere karakter. Puha. I problemregning fik jeg også 12, selvom jeg nu ikke føler mig fortjent til det. Jeg har lavet så mange ting forkert, men jeg har alligevel fået point for opgaverne, fordi jeg har lavet mellemregninger og sådan. Så fortjent det, har jeg vel? Nå, men det gjorde mig helt vildt glad anyway!

Da jeg kom hjem fra skole styrtede jeg ned i byen, for at købe en gave til min kæreste. Han har nemlig fødselsdag i dag. Han ville ikke have, at jeg købte noget, men jeg kunne ikke lade være. Selfølgelig skulle han have en gave på sin fødselsdag. 
Senere mødtes jeg med Magnus og Hjalte nede i byen, og da de var færdige, gik vi hjem til Magnus. Her så vi bare film og snakkede og havde det sjovt. Sebastian kom senere. Der kom også nogle andre gæster, men vi var alligevel mest inde på værelset. Det er sjovt, for Magnus er sådan ret ligeglad med sådan nogle "traditioner". Ligesom jul. Han er så ligeglad - så ligeglad at det næsten gør ham pinligt berørt hvis nogen synger fødselsdagssang for ham. Jeg synes, det er helt vildt sødt. Men jeg har det nu også selv sådan lidt sådan, for alle gør det bare altid så meget større end det egentlig er. Jeg tror, det er fordi at jeg er blevet ældre, at jeg har fået det sådan. For jeg har ikke haft det sådan før. 
Men jeg havde en dejlig dag; og det håber jeg bestemt også, Magnus havde!

Sweet dreams, folkens!

3 kommentarer:

KATHRINE sagde ...

Hvor er du dygtig, tillykke med dine karaktere. jeg ville ønske at jeg også havde taget mig mere sammen. tror aldrig at jeg har fået 12 :)

- kathrine

www.myway-kathrine.blogspot.com

Amanda sagde ...

Tillykke til din kæreste, du er heldig at have en :D
---
Det må du ikke sige, du er så smuk! :D<3

Modekolibrien sagde ...

Rigtig stort tillykke med 12 tallet:) Det er sgu godt gået!
Rigtig fin blog vi på modekolibrien.dk er nu faste læserer - vi håber du vil kigge forbi os og måske følge den lille kolibri:)

SMil Ditte