Pages

12. jan. 2011

En sygedag

Tja, nu går jeg rundt herhjemme med en underlig følelse i maven. Det er rengøringsdag, og det skal jo gøres, så hvorfor ikke starte så tidligt så muligt trods underlighed? Jeg skal til at støvsuge, og radioen kører på fuld knald, selvom jeg kan mærke, at jeg er ved at få ondt i hovedet igen. (Jeg havde det også ad helvedes til i mandags, hvor jeg tog hjem efter fire timer, da de andre fra klassen skulle på skøjtebanen i idræt. Jeg ville egentlig gerne have været med, men jeg havde det bare helt vildt skidt. Det er bedre i dag, men som sat har jeg en underlig følelse i maven, sådan en følelse af at være på kanten til at brække mig hele tiden. Jeg havde det helt fint i går, hvor jeg hyggede med Magnus, så hvorfor jeg er dårlig igen i dag, har jeg ingen idé om...)

Nå, men jeg bliver altså lige nødt til at komme ud med det her! Radioen kører på fuld hammer og der var reklamer lige før. Og hvordan /#*^+((%#/)=/€&%/&"?^*€% finder man på at lave en datingside for gifte mennesker, så man kan finde sig en affære og få lidt 'liv' i livet? Jeg forstår det simpelthen ikke. Hvorfor lave en internetside, så folk helt bogstavelig talt kan ødelægge deres parforhold? Hvordan kan man overhovedet tjene penge på det uden at få dårlig samvittighed over alle de parforhold, der går i stykker på grund af den åndssvage hey-du-ser-trist-ud-nå-er-der-knas-i-parforholdet-så-få-en-affære-og-ødelæg-dit-parforhold-og-din-partners-hjerte-hjemmeside, der står i ens navn? Er det bare mig, der er alt for naiv og godtroende? Og er det ikke også inderst inde lidt komisk?
Hvis I heller ikke kan tro jeres egne ører, så tjek det ud her: www.victoriamilan.dk.

Der stod GODT NYTÅR på mine negle nytårsaften:

Ingen kommentarer: