Pages

2. jan. 2011

Doing nothing

Når Magnus og Sofie kommer flyvende ind ad døren lige om lidt, ja så starter jeg for alvor med at lave ingenting. Vi skal bare se film, slappe af, snakke, se flere film og slappe meget mere af.
Jeg kan slet ikke overskue at skulle i skole i morgen, det bliver noget så kedeligt efter ferien. Lektier, skole og tidligt op har der slet ikke været plads til i min hjerne her i ferien. God, det bliver hårdt at komme i gang igen!
Hvad skal I lave på sådan en søndag inden virkeligheden bliver smidt i hovedet på os i morgen?



4 kommentarer:

Clara sagde ...

ja,.. Lave de lektier, som jeg burde have lavet i ferien :( Ups

Clara sagde ...

Det elsker jeg virkelig også, det er så sødt!

Amanda sagde ...

Jeg misunder din smukhed!!! :O<3
---
Ja, hun er en lille engel! :D<3

Karina sagde ...

Jeg skal så først i skole på onsdag, så jeg har lige lidt ferie mere ;)

Og hvor er du køn!