Pages

4. jan. 2011

Bah, lektielæsning

I dag fik vi vores 'rigtige' karakterblad med hjem. Intet er ændret, bortset fra at vores terminsprøve-karakterer er på. Jeg er rigtig glad, for jeg fik 12 i min danske stil (godt nok kun 7 i orden, men hvad skal man også bruge det til?) og så fik jeg også 12 i min matematik færdighedsregning. Fik jeg sagt, at jeg var glad?

I dag har indtil videre stået på facebooktjekning, citronmånespisning og lektielæsning. Nu har jeg så plantet mig på min flade røv foran Beverly Hills 90210, bar for at få en pause. Der kommer venner om lidt, hvor er det dog godt nok lang tid siden jeg har set dem! It will be good!

(Jeg beklager det manglende billede, men jeg har glemt mit lækre kamera hos far, så det må blive i morgen, når jeg har været ude og hente det! Jeg har jo lovet jer, ikke at smide flere billeder med skod-kameratelefon-kvalitet herind, haha)

1 kommentar:

Katrine Anna sagde ...

Hej musser. Skriver lige her i stedet :D Har vi fået noget for i dag? <3