Pages

5. jan. 2011

050111

I dag står den på rengøring ude hos far og derefter står den på spisning hos Magnus. Jeg glæder mig, det bliver hyggeligt.

Kender I det, at man savner en person, tænker på personen og har lyst til at være sammen med en person hele tiden? At man ikke kan lade være med at snakke om personen, og at du smiler hver gang, du hører personens navn? At du, hver gang der popper en sms ind på din mobiltelefon, håber, at det er fra én bestemt person? Kender du det, at personen gør dig glad, og det, bare at være i personens nærvær, kan få en til at føle sig som verdens lykkeligste?
Sådan har jeg det lige for tiden!

3 kommentarer:

Katrine Anna sagde ...

Åh, jeg savner også dig, musgøj! ;)

Jeg håber, at jeg bliver rask til Krop og Kartofler i morgen! <3

Clara sagde ...

I know the feeling - det kaldes forelskelse :))

Clara sagde ...

Mm, det koster jo en hel del. Men heldigvis gælder det der tilskud der stadig, det så nemlig ud til, at det ville blive dobbelt så dyrt på et tidspunkt.. :O
- Men så er det godt, at man senere i livet, jo kan komme på højskole. Jeg tror lidt, at man har den samme følelse af fælleskab (;
Og nogen er jo også bare helt klare til at komme videre med deres uddannelse efter 9. (;
Og med dine karakterer huh, det er godt gået :D