Pages

12. dec. 2010

Weekendshyggeligheder

Tja, så blev det søndag. Jeg ligger her under min dyne og tjekker blogs, inden jeg får hevet mig ud af sengen, væk fra varmen under dynen. Suk. I dag holder mig og min mor juletamtam, og min mormor og morfar og familien Munch kommer. Det bliver rigtig hyggeligt, eller det plejer det i hvert fald at være. Vi skal spille pakkeleg, spise søde sager, spille spil og snakke - og så måske spise noget god mad, haha.
Jeg har haft så travlt at jeg slet ikke har fået fortalt jer om i fredags, og hvad det var, jeg skulle efter hygge hos familien Jensen. Altså jeg fortalte at jeg skulle ud til Magnus, og det skulle jeg egentlig også, jeg skulle bare nærmere til 18-års fødselsdag hos Magnus' søster. Festen, som var et SURPRIIIIIIIIIICE-party, startede kl. 18, men jeg kom først omkring kl. 20, efter et par timer hos familien Jensen, hvor programmet stod på citronspeciebagning, bailey- og havregrynskuglerulning, klejnekogning, vaniliekranserulning og derefter vaniliekranse-i-en-ring-sammensætning og sidst men ikke mindst konfektlavning. Jeg nåede lige at få en bid risengrød med på vejen, da de var midt i havregrynskuglerulningen, inden jeg tog til fest. Det var rigtig fedt, jeg havde i hvert fald en god aften - og så fik jeg da også lige mødt Magnus' moster, hvor er hun bare sød. Hahahaha, hun smed flødeskum lige i hovedet på Magnus' på et tidspunkt, hvor var det dog morsomt! Jeg griner stadig!
I går var jeg som sagt til julefrokost i Frederikssund. Det var som altid sjovt, vi fik spillet pakkeleg og spist god mad. (Jeg undskylder for billederne af maden i sidste indlæg, de er taget med mit fantastiske kamera i min mobil, og gør faktisk maden lidt klam... Det var den altså ikke.) I pakkelegen vandt jeg en lysestage, wow alligevel! Haha :D
I dag står den så på juletamtam. Nice one.
Hvad har I lavet weekenden?

Ingen kommentarer: