Pages

5. dec. 2010

Søndagshygge

Tja, nu er jeg alene... Igen. Jeg havde det vildt sjovt ude hos Katrine i går, vi så film, spiste pizza, grinede og tog tonsvis af billeder med det spejlreflekskamera, de havde lånt af nogle venner. Jeg tror, jeg er forelsket, for nøj hvor var det dog bare et lækkert kamera. Lyden, der kommer fra kameraet, når man trykker på knappen, er som sød musik i mine ører. Hvor vil jeg gerne have sådan et kamera!
Min familie er lige taget afsted til noget juletingting på min fars arbejde, så nu sidder jeg her i stilheden og kigger ud på sneen, der daler, med en kop te, et tæppe og bogen, der skal være færdig på onsdag. Men jeg skal ikke lave noget i dag, så nu lukker jeg munden på den bog. Ikke fordi at den er specielt dårlig, den er egentlig okay, den er bare lidt underlig...
Jeg har faktisk overvejet at tage ind på skøjtebanen, men ideen om varmen indendøre vandt.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Clara sagde ...

iih, elsker også at tage en masse billeder, med vildt gode kamera'er :D

http://realworldofc.blogspot.com/ :)