Pages

15. dec. 2010

Rarhed

Nu er terminsprøverne endelig overstået! Vi havde dansk i mandags, engelsk tirsdag og matematik i dag. Jeg er positivt overrasket over, hvor nemt det egentlig var. Jeg synes, det eneste, der bare var en anelse svært, var lytteøvelsen i engelsk. De første to tekster, vi hørte og skulle afkrydse det rigtige svar, hørte man kun en gang, og det syntes jeg ikke rigtig fungerede, da de talte ret hurtigt. Jeg kunne sagtens have hørt dem en gang til. Og det jeg egentlig tænker mest på er, at jeg har let ved engelsk og får gode karakterer, og jeg synes, det var lidt svært.. Hvad så med dem, der ikke har ligeså let ved det? De må have været totalt lost, og hvor er jeg glad for, at jeg har så nemt ved at gå i skole og få gode karakterer. Shit.
Men (jeg tror og håber inderligt på at) det gik godt. Det er gået godt, eller det plejer det at gøre, så hvorfor skulle det gå dårligt denne her gang? 

Mandag var jeg på skøjtebanen med Sofie og Magnus, da jeg havde været oppe hos Elisabeth for at låne hendes skøjter. Hun har kun brugt dem en gang, og hun får ikke brugt dem her foreløbig, så jeg har fået lov til at låne dem, så længe skøjtebanen er åben. Jeg takker dybt, for så slipper jeg for at leje skøjter hver gang. Lækkert! 
De var rigtig sjovt, og da Magnus og jeg var frosne helt ind i knoglerne, gik vi hjem og fik noget at spise. Der var rester tilbage fra søndag, og jeg synes nu ikke, at rugbrødsmadder er helt værst, når de først er smurt, haha :D

I går tog jeg med Josephine hjem, og vi havde aftalt at lave karameller. Så da vi kom hjem kl. 14, fik vi noget i skrutten, hørte høj musik og lavede karameller. Vi grinte og hyggede os som vi plejer, og vi fik faktisk også set 'how to loose a guy in ten days'. Jeg havde helt glemt, hvor god en film, det er!  Det er helt vildt, så meget jeg føler mig hjemme oppe hos Josephine. De er næsten som en slags familie for mig. Vi hygger os altid, laver fis med hinanden, og de er ikke bange for at sætte mig til at lave noget. Det er også med dem, jeg er ko-menneske og er til dyreskuer med. Men vi har bare så mange ting sammen, de er så rare. Og så behandler de mig næsten som et familiemedlem. Og så føler jeg mig velkommen, når jeg er der. Det elsker jeg. Har I sådan et sted, hvor i bare føler jer hjemme?


Jeg har opdaget denne sang her for et par dage siden, og jeg er helt vild med den. Jeg elsker teksten, den er rigtig sød, og så synes jeg også, at melodien er fed. Det er ikke sådan en helt stille en, der er lidt gang i den, fordi at det går så "hurtigt".

Jeg mødtes med Magnus ude på skolen i dag, da vi var færdige med terminsprøven. Vi gik ind til byen og vi havde en lang snak om alt muligt lige fra julegaver til terminsprøverne til at mine fødder vender indad når jeg går, haha. Magnus skulle købe noget til en gave, og jeg fik købt en gave til Josephine. Jeg gik også lige forbi lunchshop, for at købe en sandwich med hjem, for min mave brokkede sig gevaldigt. Jeg havde godt nok heller ikke fået andet end to klementiner og et stykke kage i dag. Men det var jeg jo også selv uden om ;)

Nu vil jeg smide mig hen i sengen og tænde for fjernsynet. Jeg har ingen lektier for til i morgen, og jeg skal ikke andet i dag end at se Desperate Housewives i aften. Jeg tror, jeg vil finde ud af, hvad jeg skal tage med til pakkelegen på fredag henne i skolen. Har I nogle forslag til en komisk gave til omkring en 10'er?
Og så tror jeg, jeg vil pusle lidt videre med Amandas header, som jeg har lovet at lave til hende.   

Møs!

Ingen kommentarer: