Pages

20. dec. 2010

Juletravlhed

Nu sidder jeg så her foran min foran min Macbook og skråler med til musikken, som flyder ud af højtalerne. Rihanna, Katy Perry, Eminem, Bruno Mars og Pink er nogle af de venner, som er flinke til at holde mig med selskab her for tiden. 
Siden I fredags har jeg bare nydt min juleferie, og jeg har slet ikke haft tid til at tænke på at skrive blogindlæg. Og det synes jeg også, der skal være plads til. Jeg blogger, når jeg har lyst og tid, og jeg har egentlig hellere ville nyde min ferie. For at være helt ærlig, har jeg faktisk ikke skænket det en tanke. 

Jeg fik jo juleferie i fredags, og vi brugte de to timer, vi havde sammen, på at spille pakkeleg og bare hygge os. Jeg vandt noget slik, så det er jo fint. Det er bedre end alt det der ligegyldige crap, man plejer at få. Og så er jeg sikret noget ekstra sul på kroppen - det er slet ikke fordi, man får særlig meget her i juletiden. Haha :D
Da vi fik fri, tog mig og Katrine til København, nærmere Fisketorvet, for at shoppe. Og nøj hvor var det skuffende. Ikke mindst fordi vi faktisk ikke brugte særlig mange penge, men også fordi vi simpelthen var så trætte begge to. Vi holdt kun to timer!! Hvad fanden er det for noget? Ja, jeg ved godt, at det er alt for dårligt, at vi bukkede under for trætheden. Men vi kunne simpelthen ikke lade være. 
Da klokken var omkring 17 blev vi hentet af Katrines onkel. Vi skulle sove derinde, så vi hyggede, så film og spiste god mad med ham og hans børn. Det var helt vildt rart, jeg føler mig bare hjemme derinde. Carsten er simpelthen så sød, og jeg elsker, at han ikke prøver at spille forælder. Nå, men det eneste, jeg fik brugt penge på, var en blå cardigan fra Company, et par gemacher fra Only, to film; Fighter (med Channing Tatum *SAVL*) og American Beauty og så en julegave til Charlotte.



Lørdag blev vi hentet af min far lidt over 11 og vi kørte hjem i snevejret, mens meddelelser om ingen unødvendig udkørsel fløj om hovedet på os. Det gik dog fint, selvom der var glat.
Da jeg kom hjem, så jeg fjernsyn og slappede af, og det gjorde jeg sådan cirka resten af dagen. Om aftenen tvang jeg far og Charlotte til at se Inception. Og så gik jeg sent i seng.

Søndag var jeg med far og Mads på Ros'Torv for at købe Charlottes julegave. 
Kl. 14 kom Magnus og 14.30 kom Olde 1, Michael - Charlottes bror og Camilla og hendes mand og hans børn til julehygge. Vi fik æbleskiver, åbnede julegaver og spiste flæskesteg med hele svineriet. Hvert anden år holder jeg ikke jul med min far, da jeg skifter mellem at holde jul og nytår hos mor og far, og så plejer vi at holde en 'falsk' juleaften, hvor jeg får gaver fra fars del af familien. Det samme gør jeg, når jeg ikke holder jul hos mor, og jeg synes, det er en meget god måde at gøre det på.
I gave fik jeg en grå windbreaker fra Kappa, et sort tørklæde fra Ichi, 'En Charmerende Mand' af Marian Keyes, en sort bh fra Change, 800kr og nogle smykker. Jeg er rigtig godt tilfreds, jeg elsker især windbreakeren og pengene, haha. 



I adventsgave fik jeg En Ægte Mand og The Hangover. Jeg har ikke set nogle af dem, men The Hangover skulle være rigtig sjov.

I dag sov jeg længe - jeg har jo ferie *stort smil* - og kl. 11 kom Magnus. Vi så Inception færdig og spille Yatzy. Jeg tabte 2 ud af 3 gange, men jeg vandt til gengæld også STORT den sidste gang, haha. Men fuck det, Magnus var pisse heldig. Tillykke til ham med sejren :)
Senere tog vi ned på skøjtebanen, hvor vi mødtes med Sofie (som btw har FØDSELSDAG i dag. Kæmpe tillykke, smukke tøs!). 

I morgen skal jeg sidde herhjemme og vente. På hvad må I få af vide i morgen. Jeg kan røbe en ting: Det er noget, som kommer med posten (nærmere GLS) :D
[I'm so exited, I just can't hide it, blablabla]
Kan I gætte hvad det er?

Ingen kommentarer: