Pages

28. dec. 2010

Julekaos

Tja, jeg ved godt, at jeg ikke har postet et indlæg siden jul, men jeg synes simpelthen ikke, jeg har haft tiden til det! Jeg har som sagt været i Jylland, hvor jeg havde tre helt fantastiske dage, som stod i hyggens tegn. Det var rart endelig at se familien igen, og ja så fik jeg jo også nogle julegaver. Lovely. (Hvis I nu er nysgerrige, vil jeg gerne lige røbe, at jeg fik nogle penge, en trøje, en parfume, en kamerataske og et par film. Rigtig lækkert!
Vi kom natten til mandag, og allerede mandag tog jeg op til min far sammen med Magnus. Vi tømte mit værelse, pakkede alle mine ting og sager ned i papkasser. Og så proppede vi malertape på alle lister osv, så vi kunne male i dag. (Mit værelse var blåt i forvejen og nu er det så under forvandling til hvidt). Det har vi så gjort, og det var faktisk ikke særlig kedeligt. Vi hørte høj musik og gik i vores egne tanker, og - underligt nok - var det faktisk rigtig rart at der ikke var nogle der sagde noget. Og det var ikke sådan en pinlig tavshed, men den rare af slagsen. Jeg nød at være sammen med min kæreste, som btw er ret så dejlig at gide at hjælpe mig!
Senere så vi film (TWILIGHT) og lavede ingenting. Vi skulle have være til Tivoli, København sammen med Sofie, men da der var noget med skinnerne mellem Tølløse og Hvalsø, aflyste vi det, for ikke at fare vild på halvvejen. Vi skulle nemlig have taget toget til Tølløse, skiftet til en bus der kørte til Hvalsø og så derfra tage et tog til København. Sig mig lige engang, er det ikke ret så besværligt?

Nu ligger jeg så her på en luftmadras på min lillebrors værelse omgivet af lyden af knapperne på min lillebrors psp. Jeg er faktisk træt og så har jeg noget, som trykker mig lidt, så jeg vil lukke øjnene og begive mig til drømmeland. Hvis jeg da ellers kan falde i søvn for mine tanker.

Sweet dreams, stalkers!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer: