Pages

31. dec. 2010

Et nyt år, en ny start

Så er 2010 snart gået, og jeg bliver nødt til at indrømme, at det har været godt år. Okay, et rigtig godt år. Jeg har fundet ud af, hvem jeg er, og hvad jeg står for. Jeg har aldrig nogensinde været mere migselv end jeg er nu. Og det er jeg fantastisk glad for, at jeg har kæmpet for at finde ud af. I starten af året havde jeg slet ikke styr på noget, hverken min stil eller min personlighed. Begge ting har helt klart ændret sig til det bedre, men jeg har også kæmpet for det. Men det er ikke det eneste, jeg har kæmpet for. Jeg har kæmpet helt vildt på karakterfronten, og jeg har fundet ud af, at det virkelig kan betale sig at kæmpe for noget.
Jeg har samtidig fundet ud af, hvem mine sande venner er. Jeg har mødt rigtig mange fantastiske mennesker, og det er jeg taknemmelig for, men jeg har også måttet sige farvel til et par stykker. Og det er jeg da selvfølgelig ked af, men livet går videre.

Der er både sket rigtig gode ting i 2010, men der er også sket nogle knap så rare ting. Blandt andet døde Charlottes far, Rye, i foråret, og det var noget som overraskede mig meget. Han var lige pludselig bare væk, og jeg blev faktisk rigtig ked af det. Det kom bag på mig, men selvfølgelig gjorde jeg det. Manden har jo et plads i mit hjerte. Han har været der så længe, jeg kan huske. Og selvom han ikke var min rigtige morfar, så vil han altid have en morfarstatus. Altid.

Men der er også sket fantastiske ting, som vil leve som minder indtil jeg engang ikke er her mere. Ting, som har forandret på, hvordan jeg ser verden. Ting, som har ændret på mig og min personlighed. Der er mange ting, der er gået op for mig i 2010. At ingen er perfekte. Alle har fejl og mangler, men det er det, der gør os til mennesker, det er det der giver os personlighed. At man skal lære at sætte pris på, hvad man har. For lige pludselig er det væk. Men vigtigst af alt har jeg indset, at ting er værd at kæmpe for. Hvis Magnus ikke havde kæmpet en brav kamp for mig, havde jeg måske aldrig haft det så godt, som jeg har det nu. Det er ikke til at vide, og det kommer jeg heller aldrig til at finde ud af. Og sådan er det. Det er fair nok, for jeg har det bedre, end jeg nogensinde har haft. Jeg er omgivet af fantastiske mennesker, de har hver især sat deres præg på mig, og det er tydeligt at se, at de har formet mig til den jeg er. Uden dem ville jeg aldrig have været den, jeg er i dag.

Derfor vil jeg takke mine venner, min kæreste og min familie. Og ikke mindst alle jer fantastiske mennesker i blogverdenen! Til alle jer benhårde tilhængere. Jeres kommentarer har gjort mig til et meget glad menneske. De har gjort selv den mest triste dag glad igen, det er så rart at vide, at der er nogen der støtter op om en. Nogen der gider læse det, jeg har skrevet. Det er stort!

I må have en fantastisk aften med fantastiske menner og fantastisk mad. Men fantastisk glæde og fantastisk tøj.
GODT NYTÅR!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Clara sagde ...

Lyder som et herligt år, et man vil kunne huske tilbage på - og smile.

Godt det ikke er mig, tror ikke jeg ville kunne holde den særligt længe (;

- APPLE ER BARE DET BEDSTE! :D