Pages

3. dec. 2010

En tur i det fri

Jeg var ved at blive sindsssyg at at gå syg rundt herhjemme, at være alene hjemme og ikke kunne noget som helst. Jeg havde ondt i hovedet og i maven, jeg havde det faktisk rigtig dårligt, og så besluttede jeg så, at jeg blev nødt til at få lidt frisk luft. Det gik op for mig, at jeg ikke havde været ude for en dør siden mandag. Så jeg trak i min fars skibukser, vinterjakke, sko og vanter, og så gik jeg mig en tur. Nøøøøøj hvor var det skønt at komme ud igen! Det var så smukt med solen, der spejlede sig i sneen og gjorde den gylden og glisende,næsten magisk. Da jeg kom hjem, var jeg i et strålende humør, for smerten i min mave var væk og mit hoved dunkede ikke så kraftigt mere. Men jeg var ikke klar til at gå ind i varmen igen, så jeg fik en hjerneblødning og begyndte at skovle sne. Sindssygt, I know, men når man nærmest har været spærret inde i flere dage, er frisk luft faktisk en god ting! Haha...
Published with Blogger-droid v1.6.5

Ingen kommentarer: