Pages

4. dec. 2010

041210.

I formiddags var jeg inde i Holbæk med Natasja og min far, hvor vi kiggede lidt i overfyldte butikker, og jeg fik købt et par ting, jeg manglede. Vi spiste frokost på Vivaldi, det var ret hyggeligt. Da vi kom hjem, skiftede jeg tøj, og så tog vi til noget juletingting oppe på ungernes skole, og hvis jeg skal være ærlig, tjaa så hader jeg faktisk sådan noget. Der er altid så mange mennesker, jeg ikke kender, og så står man bare der og føler sig til overs, for ungerne render alligevel bare rundt med deres venner... Og nu er jeg så lige kommet hjem. Jeg skal lige nå i bad og have pakket en taske inden Katrine's far kommer og henter mig. Jeg skal ud og tøsehygge med Katrine i aften, det glæder jeg mig til! Det er 100 år og en sommer siden, jeg har været i hendes gode selvskab, og det er altid så smadderhyggeligt at være sammen med hende - vi kan finde på de sygeste ting, når vi er sammen.

"Friends keep you from being a psychopath, best friends share the same retardation."

Have a nice saturday, guys!

Ingen kommentarer: