Pages

22. nov. 2010

To do nothing

I dag efter skole skal jeg lave ingenting. Og jeg mener virkelig ingenting. (Udover lektierne..). Det er dejligt, for jeg har endelig en dag, hvor jeg ikke har nogen planer. Jeg har lige været gennem en periode, hvor jeg har skullet noget hver dag, og hvor der har været mange lektier. Den periode er ved at fade ud, eller også har den kun lige en pause, for i weekenden går det igen løs med aftaler og diverse ting, der skal gøres. Okay, lad være med at lyve for dig selv. Den starter allerede onsdag. Yaaaay - eller måske ikke. Ej, jeg kan egentlig godt lide at have noget at lave, for så når jeg aldrig til det punkt, hvor jeg bliver rastløs. Jeg når til gengæld altid at blive en lille smule stresset over aftaler, lektier og at prøve på at få to minutters pause hele tiden. Når jeg kommer hjem, skal jeg nok skrive, hvordan min uge ser ud.
Nå, det, jeg egentlig kom fra, var, at jeg ville skrive om i går, når jeg kommer hjem. Om en dejlig kæreste, kaniner, lørdagens pasning af børn og det, at skulle til geografiprøve (og måske også lidt om hvordan jeg syntes, det gik).
Have a good day!

Her skulle så egentlig have været et random billede, men der er 'serverfejl'. Fuck det.

Ingen kommentarer: