Pages

26. nov. 2010

Tivoli

Hvad er hyggeligere end Tivoli med alle de små boder, sne-vejret og julepynten, som kan ses overalt? Ja, jeg ved det godt nok heller ikke. Jeg skal derind og blive imponeret over julestemningen, som sikker allerede har indfundet sig, og snuse rundt i boderne her senere i dag med mor, mormor og morfar. Vi skal ind og MammaMia i Koncertsalen, jeg fik billetter af dem i fødselsdagsgave. Jeg elsker at få gaver af mormor og morfar, for jeg får ikke bare tøj eller penge, jeg får en oplevelse. Den har før stået på for eksempel Nøddeknækkeren på Det Kongelige Teater (ballet), Musical på den nye del af Det Kongelige Teater, Oliver Twist i Øksnehallen (tror jeg nok. Det var i hvert fald en hal..) og Skønheden og Udyret på Det Ny Teater.  Jeg glæder mig. Det er altid så hyggeligt!

Ingen kommentarer: