Pages

14. nov. 2010

Søndagskedsomhed

Her for en times tid siden blev jeg smidt af herhjemme af Josephine, Boffi (Josephines lillebror som rigtigt hedder Christoffer) og hendes far. Josephine og Boffi skulle til sejlads i Roskilde, så derfor kørte deres far dem derind. De skulle være der 9.30, og vi skulle nå at gøre os klar og spise morgenmad og sådan noget, inden vi kørte, så derfor ringede vækkeuret kl. 07.15. Og så på en søndag! Jeg er kinda smadret. Men Josephine og jeg havde det helt vildt hyggeligt i går. Vi var alene hjemme, så det var rigtig rart, at der var fred. Vi spiste tortillas, så film, snakkede og grinede. Det var mega nice, for vi hentede to madrasser og en tilhørende topmadras, lagde den i stuen og overdængede den med puder og dyner og så Pretty Woman. Se, dét er luksus!
Resten af dagen skal jeg bare lave ingenting. Jeg mangler at lave en opgave i min probemregning, som skal afleveres i morgen, men jeg gider ikke nu. Nu vil jeg bare surfe rundt på nettet. God, I love the Internet!

Ingen kommentarer: