Pages

22. nov. 2010

Skyldfølelse

Jeg ved det, jeg ved det. Jeg lovede jer at fortælle om en dejlig kæreste, kaniner, lørdagens pasning af børn og det, at skulle til geografiprøve (og måske også lidt om hvordan jeg syntes, det gik). Men jeg fik lige aftalt en Ben&Jerry's-date med Josephine, og siger man ikke, at når der er udsigt til sex, må man gerne droppe vennerne? Men det tillod jeg mig altså lige at gøre, haha! 
Okay, jeg slipper vist ikke:
Lørdag skulle Rikke og jeg som sagt passe 7 unger. Det gik rigtig godt, og det var faktisk meget hyggeligt! Drengene spillede ps3 og wii, skød med bolde ude i gangen, vred deres små kroppe i Twister og havde det sjovt. Rikke og jeg spillede Guitar Hero og spillede Just Dance (jeg vil skyde på, at vi så mega dumme ud, men vi havde det også røvsjovt!), når vi lige havde et øjebliks pause. Nu har jeg prøvet det - og så har jeg også lige tjent 350 kroner!
Søndag sov jeg til 10.40, og så hoppede jeg i bad i sidste øjeblik inden Magnus kom 12.30. Vi havde det sjovt som altid, og jeg fandt ud af, at han er ret så god til Guitar Hero... Damn it! Vi var også nede at se på kaniner, og nøj, hvor var de søde! Vi skal have en lille sort en, tror vist nok at racen er Løvehoved. Hvad tror I, den skal hedde? Kom med et gæt!
Den der geografiprøve om det danske landbrug, skulle vi så op i i dag. Jeg tror, det gik ret godt, for jeg var færdig efter 25 minutter, og jeg havde svaret på alle spørgsmålene. Jeg var faktisk tilfreds med dem! Pretty nice. Apropos skolen, så fik vi historie- og samfundsfagsprøve, dansk stik og matematik problemregning tilbage i dag. Jeg fik 7 i historie og samfundsfag (det er jeg godt tilfreds med, da det slet ikke er min stærke side!), så fik jeg 12/12 i dansk stil (kunne jeg ikke være mere tilfreds med!) og så fik jeg 12 i matematik problemregning (jeg er stolt ;-)!).





Ingen kommentarer: