Pages

2. nov. 2010

Ren, forvirret og træt

Her sidder jeg helt ren på min seng (hvis du er nysgerrig; jeg har været i bad. Man skulle måske tro, at jeg var ved at drukne i alle de følelser, jeg bærer rundt på for tiden. Men det er jeg heldigvis ikke. Jeg har bare været i bad og blevet skrubbet lidt bag ørerne). Jeg venter på et opkald fra min veninde, som jeg ikke har snakket med her på det seneste. Jeg ved ikke helt hvorfor, for jeg synes, hun har virket sur. Og da jeg snakkede med Katrineanna om det, sagde hun, at Natascha havde syntes, at jeg virkede sur. Det er så underligt, sådan som tingene bliver opfattet forskelligt af de forskellige parter. Jeg ringede til hende før, og hun ville ringe tilbage, når hun var komet hjem. Hun sad ude på musikskolen. Jeg glæder mig lidt til at få snakket om det, fr det har ærligt talt gået mig lidt på. På den ene side har det været rart at få en pause, men jeg har brugt meget tid på at tænke over, hvorfor hun mon nu var, som hun var. Så det håber jeg på at få svar på. Og helst inden min HarryPotter-date med far her om lidt.
I må undskylde, hvis jeg har været lidt fraværende på det sidste, men jeg har bare gået med så meget. Jeg har haft travlt med alle mulige ting (venner, fremlæggelser - både min engelske og tyske fremlæggelse gik godt - og almindelige lektier) - men også med at prøve at styre mine følelser lidt.
Det er vildt. 
Jeg har på samme tid lyst til at skrige og bryde grædende sammen. 

2 kommentarer:

Amanda sagde ...

Omg dit design er fantastisk flot! Har du selv lavet det? ;)
---
Så skal jeg da helt sikkert se serien! :D

Amanda sagde ...

Det er virkelig flot! Du er super kreativ! :D