Pages

16. nov. 2010

Planer

Nu når jeg har så travlt, synes jeg, I har ret til at vide, hvad jeg foretager mig.

Tirsdag skal jeg hjem til Katrine og hygge til sent. Vi skal desværre nok også have lavet lidt lektier - føj da! Mor henter mig, når hun er færdig i biografen.
Onsdag tager jeg op og gør rent. Jeg tror, jeg bliver og spiser, for mor kommer sent hjem. Der skal jeg have lavet resten af mine lektier.
Torsdag skal jeg hygge med Elisabeth. Dagen byder på god film, hjemmelavet pizza og total tøsehygge. Uhh, hvor jeg glæder mig!
Fredag smutter jeg en tur i biografen med min far og ser Harry Potter og Dødsregalierne. Det er i City2, så vi smutter forbi og spiser noget mad et sted. Only God knows were... Det bliver kanon, jeg glæder mig mega meget! Elsker nemlig vores "far-datter-dage", det er jo ikke så tit vi har tid alene sammen.
Lørdag står den på afslapning om formiddagen og så kl. 18, skal Rikke og jeg passe 8 børn. De er heldigvis 7-10, så det bliver nok ret hyggeligt. Og så får vi penge for det - me like!
Søndag kommer Magnus et smut forbi Vipperød, hvor bliver det hyggeligt! Vi skal bare flade og have det dejligt, som vi plejer. I looooooove it!

Ingen kommentarer: