Pages

18. nov. 2010

Lykken ved at få tidligere fri

I dag fik vi en time før fri, da vores lærer var syg. Vi skulle også have haft ham i 3. time, og der skulle jo så have været en vikar. Men vikaren kom ikke, så vi havde fritime. Kan det bliver mere nice? Nej, det tror jeg ikke! Mig og nogle andre fra min klasse gik så ned i gymnastiksalen og så 7. klassene lave Krop&Kartofler. Jeg forstår jer godt, hvis I ikke aner noget som helt om, hvad det er. Forklaring: Det er en af lærerne på skolen, som har et hold, Krop&Kartofler. Man laver nogle underlige danse til noget underligt musik, man laver sketches, man synger og man udstiller sig selv på en komisk og får folk til at grine. Det hele handler i bund og grund om at se dum ud og ikke at være bange for at se dum ud.
Da jeg var en lille 7. klasses pige, var jeg med til Krop&Kartofler, da jeg nægtede at spille teater. Det er hylemorsomt, og jeg elsker det! Nogle mener, at jeg er god til det, men jeg ved ikke helt. Det er helt vildt nice - eller det synes nogle, især sådan nogle underlige typer som mig :D

Ingen kommentarer: