Pages

12. nov. 2010

Hygge med gode venner

Her om ikke så længe kommer Sofie og Magnus. Vi har hytten for os selv til en gang i nat, og de bliver og sover, så vi skal bare hygge, se film, æde god mad og have det sjovt. Det glæder jeg mig vildt til, for det plejer bare at være megahyggeligt! Når de kommer her 16.30, går vi ned og handler ind til aftensmaden. Vi har aftalt, at Sofie og Magnus laver mad. Menuen står på hjemmelavet pizza, da det nok er de eneste de to banditter kan finde ud af at lave (Møs til dem!). Og så senere skal vi så bare se film, snakke og have det sjovt. Looooooovely!
I morgen bliver jeg kørt op til Josephine, hvor jeg skal sove til søndag, omkring kl. 16. (Jeg skal nok se, om jeg kan få skrevet lidt om, hvordan det går i aften, i morgen. Og hvis jeg ikke når det - ja, så ved I hvorfor!) Vi skal også bare hygge og snakke - hun har været i særpraktik på Niels Bohr Instituttet hele ugen, så jeg savner hendes dejlige selvskab! Det bliver dejligt at få en pause fra de andre fra klassen, for der er godt nok tøsefnidder i krogene og kaos i pigegruppen i øjeblikket! Hold da helt op, hvor er jeg træt af det.

God weekend til jer, håber I får en fantastisk weekend!

Ingen kommentarer: