Pages

15. nov. 2010

Historienoter

Vi har historieprøve og - dum som jeg er - Begyndte jeg først i dag da jeg kom hjem fra skole. Det fra 1901 til 1968, alt (eller næsten alt) der i mellem, så google og wikipedia blev lige mine bedste venner i dag! Heldigvis havde jeg skrevet noter til rimelig meget af det, men alligevel lavede jeg nogle flere notater og sådan - bare for at være på den sikre side. Jeg ved nemlig, hvor skuffet jeg vil blive, hvis der står 4 på prøven, når jeg får den tilbage. Jeg ved godt, at I nu sidder og tænker, at jeg da bare er helt vildt egoistisk og nederen, når jeg siger sådan, men når man er "vant til" at få 7 og op efter, er det ret så skuffende at få 4. Kan I se min pointe, eller er det totalt urimeligt?


I må få en forsinket Day 30 i morgen, for jeg har simpelthen ikke haft tid i dag. Eller også får i den på onsdag. Jeg ved det godt, jeg er totalt nederen med hensyn til mine blogindlæg her for tiden, men jeg har også bare mega travlt! Jeg undskylder mange gange. Kys til jer!

Ingen kommentarer: