Pages

23. nov. 2010

En travl dame

Tirsdag (dvs i dag) er jeg i kbh med min klasse og vi ruller ind på Holbæk station lidt over 16. Når jeg kommer hjem skal jeg lige have læst tysk, og ellers skal dagen bare gå med at lave ingenting, hvor lækkert!
Onsdag skal jeg op og gøre rent, og så senere på aftenen aer jeg op på skolen, og ser min lillebror spille teater - det skal nok blive hyggeligt.
Torsdag skal jeg til lægen efter skole. Derefter bliver jeg kørt op til far, hvor jeg se efter Mads og Natasja, ind til min far kommer hjem. Senere bliver jeg hentet af Josephine og hendes familie, vi skal ud og se teater på skolen.
Fredag har jeg tidligt fri - allerede kl. 13, hvor er det dog skønt! Omkring kl. 15 bliver min mor og jeg hentet af min mormor og morfar, vi skal nemlig ind og se MammaMia i Tivoli. Jeg glæder mig, det bliver hyggeligt og så kan vi gå og kigge boder bagefter, hvis ellers ikke det er så koldt, at vores næser fryser af!
Lørdag kommer Helle og Daniel og bager julesmåkager.
og søndag kommer fam. Munch og "advents-hygger".

Ingen kommentarer: